Jun 25, 2011

NIE JE VŠETKO ZLATO, ČO SA BLYŠTÍ...

Nemusíte sa obávať, nečaká Vás lamentovanie nad životom... Len mi ten názov proste sadol :) Neviem, aké máte skúsenosti s kozmetikou, ale mne trvalo „iba” 25 rokov, kým som našla aspoň zopár výrobkov, ktoré môžem ako nadšená vizážistka a milovníčka nanášania farieb na tvár odporučiť.

Keďže mladosť je pochabosť a u väčšiny ľudí i menší príjem, začínala som s nákupmi poskromne. So silnou vierou, že „toto” už bude to, čo mi pristane. Inšpirovaná časopismi ako CosmoGirl a Cosmopolitan (fakt je to náhoda:) som o mnohých veciach snívala, zopár z nich som i kúpila. Zväčša tie lacnejšie verzie. Časom však tá zvedavá a nedočkavo–pre všetko nadšená baba podrástla, do výšky, niekedy šírky, ale i čo sa týka skúseností... Preto Vám môžem za seba niečo povedať. Niečo, čo sa aj ja stále učím...

ČAKAJTE. S nákupmi.

Lebo miniete kopu peňazí, kým nájdete to dobré. A s tým, "pre mňa dobrým" sa rada podelím.

Jediné uspokojivé balzámy na pery

Blistex, jednoznačne vedie, nič sa mu doposiaľ nevyrovnalo. Z Ameriky som si ich priniesla asi 10. Našťastie ho zoženiete už aj na Slovensku, buď s trochou šťastia v lekárni alebo v DM Drogerie. Tie ostatné tyčinky neodporúčam, iba túto okrúhlu vecičku, ktorá vyzerá ako malý modrý krém alebo to, čo vyzerá ako cestovné balenie zubnej pasty. Podobne to i chutí, ale zahojí Vám to zničené pery okamžite. Všetky ostatné značky skrátka nepomáhajú dostatočne, nehovoriac o tom, že sa na mojich uvravených perách nechcú udržať.

Bio Karité Balzám na pery Saloos, je výsledok mojej zvedavosti a tohto semestra, ktorý som trávila čiastočne i v Brne. Za zopár eúr dostanete 19 ml voňavej veci, do ktorej môžte chodiť prstami neustále. Mám ho druhý mesiac a nechápem, ako je možné, že som ho ešte nevyničila... Jednu vychytávku z tejto značky, z ktorej som momentálne nadšená pridám i v ďalšom článku o prípravkoch na pleť.

So špirálami je to otázka vkusu. Niekto si kupuje iba predlžovacie, ja som za objemové. Ak totiž viete narábať s kefkou, dĺžka sa dá vyrobiť. Nabudúce sem dám možno i malý manuál. Najlepšia je však jednoznačne Ultimate Mascara od Mary Kay, tú si zoženiete od predajcov (kontakt mám, ak máte záujem, píšte). Najdrahšia, ale skvelá je H. Rubinstein, ktorú som zatiaľ na Slovensku nevidela. Zlatou strednou cestou pre mňa mnohokrát ostala VOLUM´ EXPRESS od Maybelline, kúpite ju všade, len vodeodolnej sa vyhnite...

Ibaže vlastníte najlepšiu odličovaciu vodu. A tou je: Bioderma Sensibio H2O. Zoženiete ju v lekárniach. Tip: V januári majú akciu, dostanete dve za cenu jednej, a to sa už oplatí...

S make-upmi je to zložitejšie... Tých som vyskúšala mnoho. Najviac sa mi osvedčila značka Clinique. Dobre kryla i odtiene boli prirodzené. Potom Estée Lauder a momentálne používam na leto Pressed Powder od MAC. Ten som našla vo Viedni, tu som ho ešte nevidela. Každopádne odporúčam googliť (ak to máte vyskúšané naživo) a v prípade make-upov NEŠETRIŤ. Veľakrát sa oplatí kupovať cez internet, ceny poštovného klesajú každým dňom...

Čo viac dodať. K základom už len nejaké to začervenanie... Najlepšia a nezničiteľná červeň na líca je od Bourjois. Chodťe skôr do orandžových odtieňov ako do ružových, opatrne i s nanášaním, farby sú výrazné. Ale to chce byť každý z nás, nie? Takže, nebojte sa farieb, spestrujú život!!!

No comments:

Post a Comment