Jul 17, 2011

Nekúpite?


No nekúpili by ste takejto milej usmievavej osôbke kabelku?

Ona sa na Vás za to pousmieva, poteší Vám srdce i oko a tak... Lepšie ako mačka, nemusíte sa o ňu okrem kúpenia jej prvej naozajstnej kabelky vôbec starať, len jej ju kúpite a máte po probléme, ktorý ani nejestvoval!

Ale nie, teraz vážne. (Vážne, ak máte chuť mi nejakú kúpiť, pokojne!) Kabelky sú vo svete módy veľmi dôležité. Odrážajú Váš vkus, vaše videnie sveta, mnoho vecí. Ja som doposiaľ kabelky vyberala podľa oka a momentálneho príjmu v peňaženke. Kým môj muž nepodotkol, že niekedy je menej viac a radšej sa oplatí počkať a kúpiť si "poriadnu". Ehm. To sa ľahko hovorí. Mužovi. Žene. Z tej druhej strany (ženinej, rozumej mojej) to je už takmer nedosiahnuteľný cieľ, kým teda žena nevie ako sa ovládať a čakať. Nuž ale. Predstavte si v tomto momente mňa a pochopíte. :)

Ak začnete prehľadávať všetky tie módne stránky, po čase s prekvapením zistíte, že aj drahá kabelka je škaredá kabelka a je iba veľmi málo pekných, ktoré sú hodné tých peňazí, mena, všetkého dokopy. Keď som sa minule hrala na to, že "akože teoreticky" si hľadám nejakú dobrú kabelku, žasla som, koľko odpadu a preplácaných vecí som na nete našla, nehovoriac o enormných sumách.

Výsledok: niekoľko tisíc (ak sa Vám zdá, že mrhám svojím životom, bránim sa!) prehliadnutých kabeliek, znechutenie a nájdenie TEJ jednej, ktorá sa mi fakt páči.

Tuto je, hľaďte prosím (prípadne zvažujte jej kúpu pre mňa :)

No comments:

Post a Comment