Apr 23, 2012

Potecha..

Potecha a útecha je potrebná a nevyhnutná.. Najmä vtedy, ak žena nie je ok. Chápete?


A preto sa potrebujem vyjadriť, že je naozaj ťažké nosiť krátke vlasy.. Fakt.. Neviem, čo s nimi..


Snažím sa prispôsobiť situácii a nosiť vlasy nakrátko (vyzerajú dlhšie ako reálne sú) bez mojej tendencie ich prelakovať a pretupírovať, (nehovoriac o variáciách s kvetmi, ktoré ma už nebavia), a zisťujem nedostatok sponiek do vlasov a podobných nepotrebností, ktoré mi pomôžu skrotiť najmä ofinu.. Zbytočne ale lamentujem, neostáva mi nič iné, ako sa prispôsobiť, takže sa vraciam späť k ľudskej prirodzenosti, adaptácii a inšpirácii.. :)


                           Vzdávam sa, idem si Vás krátke vlasy podmaniť..  Zmenám zdar!
                    Hovorím si, že nikdy vopred nevieme, čo prinesú, možno ani ja to zatiaľ neviem :)
                  (najskôr ma niekto z rodiny vyhreší, že riešim takéto veci pomimo iných, dôležitejších ;)

2 comments:

  1. ale sekne ti to :) u mňa je problém s vlasmi na dennom poriadku niekoľkokrát za deň aj tak nakoniec skončia v konti :/

    ReplyDelete
  2. to si kedy stihla? a vôbec, kto ťa na skrátenie vlasov nahovoril?
    to stretnutie očakávam (!)

    ReplyDelete