Apr 3, 2012

Tiger za kocúra..

Áno.. aj ja sa čudujem ako sa to vlastne celé zbehlo. Chceli sme kocúra.. Nechceli.. Ja som nechcela, on chcel, potom ja áno, on nie. Alibi máme každý na isté obdobie vlastné a ako to dopadlo. Je náš.


Kocúr. Z Filipka sa za niekoľko mesiacov stal bojový tiger, chlpáč, podľa Kaja obluda, príšera, srstnáč, packoš, kožušník, kožušinové zviera, KOCÚR kocúrovský. To je on, nášho bytu šampión.

Dnes som pri rozhovore s Marínou nevedomky použila vetu, ktorá sa prelína celým Emerging Adulhood-om, že sme sa aspoň naučili, čo už nie a čo áno, budeme vedieť nabúdúce. V kocúrovom prípade sa to strieda. Ostáva však podstatný fakt, že nabudúce sa už rozhodnem vopred, či chcem bežať s kocúrom na veterinárnu pohotovosť o polnoci, lebo náš kocúr sa rozhodol, ako sa niektorí naši blízki vyjadrujú, spáchať samovraždu. Ako to bolo vie už len on sám, v každom prípade ale cez deň skákať zo štvrtého poschodia nezvykne. (počujete ten obranný postoj, áno?) 

A tak neviem, čo vlastne napísať. Veterinárna pohotovosť lepšie vybavená ako v bežnej nemocnici, sono brucha do desiatich minút, rentgeny a infúzie. Mali sme doma noc bez kocúra, vyskúšaný adrenalínový stav v páre do budúcnosti a bolo to zvláštne. Že sme si ho vzali a bola to chyba? Možno. Ja si ale kocúra ľúbim. Keď bude možnosť, dopriala by som mu obrovskú záhradu, kto vie, koho v nej bude naháňať. Kým mu tú záhradu zaobstaráme, držte palce. Je sa čo učiť od drziaka, obľubuje najmä drzosť a hravosť, ale aj tú treba. A tak si hľadiac naň hovorím, že na hraní sa vlastne nie je nič zlé a je čas sa učiť zo všetkých strán.

No comments:

Post a Comment