May 7, 2012

Burza #1 práve vykúka..

Pretože i skriňa má niekedy svojmu majiteľovi čo povedať :)


Balerínky Stradivarius som mala na nohách jeden a pol krát, potom som to vzdala a uznala som, že v prípade tejto značky nemám nohu č. 36. :) Kto si ich prosí, ponúkam za 8 EUR vrátane poštovného, pôvodná cena 19,90 EUR, kúpené minulé leto.. REZERVOVANE  MIRKE :)


Paul Auster, vzadu na knihe Vám čosi o ňom a jeho snovým knihách napovie i obsah: "Six months after losing his wife and two sons in a plane crash, Vermont professor David Zimmer spends his walking hours mired in alcoholic grie and self-pity. Then, watching television one night, he stumbles upon a lost film by the great silent comedian Hector Mann, and finds himself entranced. His growing obsession with the mzstery of Mann´s true life story will take Zimmer on a strange and intense journey into a shadow-world of lies, illusions and unexpected love.. " 5 EUR.
REZERVOVANE ZUZKE


Kúpa tohto svetra je mystériou doposiaľ, zaujal ma farbou, zjavom, výrazom.. Len škoda, že s tým mystériom nesplývam, sveter je skrátka určený pre niektorú z Vás.. Je z minuloročnej Limited Collection Marks & Spencer, pôvodná cena 45 EUR, ponúkam ho za 10 EUR. Pre info dodávam, veľkosť je britská 6-tka, t.j. dĺžkou je skôr do pása.
Tak vidíte, človek mieni, ... mení.. REZERVOVANE MARUSKE.

Akokoľvek to už je, zmeny, dejte sa Vy pekne, nech kolobeh neprestajný neustále pokračuje.. :)

1 comment:

  1. Jaaj ten svetrik by som hned, ale som pridaleko...

    ReplyDelete