May 23, 2012

Staré časy nepominuli.. len treba hľadať..

Poznáte to, ako Vám niekto povie, spestri si život, vyboč zo zaužívaných chodníkov.. Tak som vybočila a namierila som si to do potravín, ktoré sa údajne nachádzajú blízko nášho domu, len sú troška neviditeľné.. Obyčajná vec, poviete si.. potraviny.. O tomto ide písať? Idem veru..

Kombinácia starých časov a spomienok detstva, ktorá sa Vám zvykne vraciať do mysle spolu s chuťami a vôňami, na ktoré človek už zabudol má svoje čaro.. A také sú i potraviny pri Odbojároch.. Už pri vchode som vedela, že to bude zaujímavé, ale utvrdil ma v tom až pohľad do vnútra.. Vidíte sami..


Výkup fliaš, staré nákupné košíky, teta za pultom s mäsom, ktorá Vám ho zabalí do mastného papiera a rukou napíše potrebné info.. Rožky, ktoré má Kajo tak veľmi rád a nikde ich nevedel nájsť, Pitralon a slovenské mydlá za 30 centov, mlieko vo vrecúškach, tovar, ktorý inde nenájdete, pretože vyberá pani majiteľka..


Vskutku, neodišla som nespokojná (až na zeleninu, ale keďže bývame medzi dvoma tržnicami, nevšímam si), dokonca som zbadala i starodávny mlynček na kávu, ktorý nepochybne funguje, pretože vôňa kávy sa šííírila..

Pokračovala by som drogériou Teta, ktorá nájdete hneď oproti na rohu, maličkú, ale takú zásobovanú, že som si div oči nevyočila :) Nájdete tam všetko potrebné od prípravkov na pranie a upratovanie, cez maľovanie seba a bytu, majú tam dokonca laky a moridlá a samozrejme, obrázky vecí, ktoré som nevidela už roky rokúce..


Dixi šampóny dokonca v sáčkoch, rôzne veci značky Alpa, (btw. niektoré ozaj odporúčam, niet nad zmenu kozmetiky, poteší sa telo i peňaženka:), ktorú až tak často v bežných drogériách nenájdete, všetko praktické, čo zvyčajne človek v domácnosti potrebuje a nevie, kam to ísť hľadať.. Tak práve tam vážení!
Práve tam, naprieč prvotným neistotám poďme spoločne nakupovať!

Poznámka na záver:
p.s.1.Staré časy nepominuli, len ich treba vedieť navôkol nachádzať a tešiť sa z nich, kým tu sú..
p.s.2. Ach áno, nebudúce pridám okrem iného i ukážku toho, ako to vyzerá, keď žena zloží po rokoch okuliare a piští z toho, že má šošovky.. a kúpi si prvé lodičky..
Vybočovanie z chodníčkov pokračuje! :)




1 comment:

  1. myslím,že len stačí otvoriť oči a nesnažiť sa žiť príliš moderne, lebo potom nevidíme to čo by sme vidieť malia prísť o tú radosť rodičov babiek ako sa tvária, keď prídeme domov s niečim čo niekedy používali oni, ale návalom moderného zatvorili oči nad starou kvalitou :)

    ReplyDelete