Oct 5, 2012

Dýchanie..

Odmlčanie na blogu sa neodporúča. Najmä vtedy ak na to nikto nie je upozornený, ak ľudia márne čakajú na nové info, a nedostanú ich. Preto mi dovoľte zdieľať niečo z posledného mesiaca. A ospravedlniť sa.

Po tom, ako ste na posledy videli držať slečnu s diplomovkou a zoštátnicovanú na Facebooku sa usmievajúcu, nastalo ticho. Ticho v tomto priestore. V realite to žiaľ bolo iné, stále sa snažím pripomenúť si, kedy som vlastne oslávila štátnice. Možno si ešte vystrojím nejakú štátnicovú oslavu, aby mi došlo, že som zažila ďalší zázrak v živote. :) Každý máva obdobia, ktoré nie sú ľahké. Ja som jedno také mala doposiaľ a keď som si včera musela v práci do Outlooku dať blocker do kalendára s názvom DÝCHANIE, pochopila som, že STAČILO.

Jeden fajn človek mi pripomenul, že to nemám so svojím pracovným zápalom preháňať, lebo budem pracovať ešte štyridsať rokov a tento môj prístup ma zničí. Priznám sa, NEDOŠLO MI TO. FAKT. Prepínanie síl môže trvať chvíľu, ale nie večnosť. Tak mám naordinovanú LIEČBU. Po práci zákaz služobného notebooku. A VYPÍNAČ.

PRÍRODA.
MA LIEČI.
TOĽKO UPDATE.
LIEČIM SA.
TAKMER SOM ZABUDLA NA SRDCE.


Síce ošúchanou klasikou ľudskej evolúcie, na ženu to ale prišlo až teraz. Keď došla na pokraj síl.
Tak aspoň, že došla. A Vy sa prosím poučte z mojich chýb a oddychujte tiež. SRDCE to potrebuje.

1 comment:

  1. Cosmos oneskorene,ale predsa ti blahoželám k štátniciam :) a súhlasím s tým čo ti naordinoval liečbu, nič nie je lepšie ako jesenné počasie, prechádzka lesom, vôňa dreva, užívaj si to so zatvorenými očami, prídeš na ďalší zázrak :)

    ReplyDelete