Mar 6, 2013

Vidina našich duší..

Včera bolo nádherne. Ešte som Vám asi nespomínala, že v práci mám stôl umiestnený akoby v rohu budovy, kde je najlepší výhľad na Dunaj, ešte lepší prístup k Slnku a trošku obzoru z námestia podo mnou.. Dá sa to celkom zniesť, nehovoriac o tom, že som sa naozaj pobavila, keď som sediac vedľa otvoreného okna čítala maily a šéf sa ma opýtal, či sa opaľujem.. Za Slnko ja ale predsa nemôžem! :) (ale žalúzie používam tiež, nebojte sa)..  a tak som si pri spomienke na to uvedomila, ako veľa i jeden pracovný stôl môže o Vás vypovedať. Alebo i málo.. 


Vedeli ste, že v Amerike robili výskum s vyše 1000 office pracovníkmi a ukázalo sa, že 57% kolegov Vás súdi na základe toho, ako vyzerá Váš stôl? Samozrejme, aj ja som si spomenula, ako som v raz musela v práci od svojej šéfky počuť, že si mám upratať svoj stôl napriek tomu, že na ňom toľko toho nebolo.. Vtedy som žasla, ako si o mne niekto hneď spraví závery a potom to prenáša i na iné oblasti života, dnes som  o to viac vďačná.. Som inde, viem, že stôl o Vás toľko toho nepovie, nehovoriac o tom, že sa neoplatí nechať si radiť od ľudí tváriacich sa ako coachovia, keďže oni zarábajú na tom, že hovoria, čo si ľudia myslia, že by mali hovoriť. Ja tak môžem mať stôl aký chcem, je dosť veľký pre normálne potreby a za času na čas, keď je čas, na ňom môžem mať i francúžštinu a slnko bez zábran.. A na názor na svoj stôl sa nepýtam..
Lebo ako povedal Freud:

"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, then what are we to think of an empty desk?"

Majte krásny čas,
mňa čaká zajtra Brusel,
takže čoskoro foto-dokumentácia a zážitky i z týchto končín!
K.

1 comment:

  1. Lepsie, to povedal Einstein a nie Freud! Lubim tvoj blog! Skoro ako by som pri tebe bola!

    ReplyDelete